10 کیبورد گیمینگ سال 1400
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

راهنمای خرید موس کیبورد گیمینگ 

 

 2/22/2یک صفحه کلید مخصوص راهنمای خرید کیبورد گیمینگ بازی چیزی فراتر از یک صفحه کلید با چراغ های زیبا است. یک کپی خوب ، از جمله چیزهای دیگر ، دارای کلیدهای مکانیکی است. در زیر می توانید بیشتر بخوانید!

نورپردازی RGB چیست؟

محتوای محصول را پنهان کنید

RGB مخفف " قرمز ، سبز ، آبی " است. نورپردازی RGB مجموعه راهنمای خرید کیبورد گیمینگ ای از چراغ های LED است که صفحه کلید زیر کلیدها را روشن می کند. یک صفحه کلید RGB خوب دارای مناطق مختلف نوری است. این بدان معنی است که نور زیر هر کلید می تواند چندین رنگ به خود بگیرد.

اغلب اوقات حالت های مختلف نور مانند حالت تنفس ، حالت موج دار ، حالت پرش و غیره وجود دارد. بعضی اوقات می توانید صفحه کلید خود را با یک رنگ روشن کنید یا فقط چند کلید را روشن کنید. در بسیاری از موارد ، هرچه صفحه کلید گران تر باشد ، گزینه های بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

چه راهنمای خرید کیبورد گیمینگ؟

محتوای محصول را پنهان کنید

اول ، ما گنبد لاستیکی یا صفحه کلید غشایی داریم . کلیدها راهنمای خرید کیبورد گیمینگ روی سه لایه لاستیک قرار دارند که در برابر فشار واکنش نشان می دهند. اگر یک کلید را به اندازه کافی محکم فشار دهید ، کلید لاستیک را به صفحه مدار چاپی در زیر آن فشار می دهد ، جایی که سیگنال واقعی ایجاد می شود و به کامپیوتر ارسال می شود .

این نیاز به فشار کمی دارد ، که در آن هیچ گونه تغییری یافت نمی شود. این در مورد سوئیچ های مکانیکی متفاوت است. هر کلید "سوئیچ" مخصوص خود را دارد (نوعی سوئیچ). اگر کلید را به اندازه کافی فشار دهید و سوئیچ به نقطه تحریک خود برسد ، صفحه کلید ضرب کلید را ثبت می کند.

این اتفاق وقتی می افتد که ساقه از داخل به فنر لمس کند ، آن صفحه مدار را خوانده و به برای مشاهده  راهنمای خرید کیبورد گیمینگ اینجا کلیک کنید. سیگنالی برای رایانه شما تبدیل می شود. در اینجا هیچ غشای لاستیکی درگیر نیست ، و خوشبختانه در میزان فشار شما برای ثبت چنین ضربه کلید بسیار متفاوت است.

چندین تولید کننده سوئیچ وجود دارد ، اما مشهورترین Cherry MX (و همچنین Logitech و Razer) است. سوئیچ ها نام و رنگ های مختلفی دارند مانند Cherry MX Red ، Cherry MX Blue و غیره.

هر یک از این نام ها دارای تعدادی ویژگی هستند ، از جمله اینکه برای رسیدن به نقطه تحریک راهنمای خرید کیبورد گیمینگ چه مقدار فشار باید وارد کنید ، کلید کلید خطی یا لمسی ، ساکت یا "کلیک" است و غیره. همه اینها با توجه به شکل ساقه در پایه سوئیچ تعیین می شود.

به طور کلی ، سوئیچ های قرمز (خطی و بی صدا) برای گیمرها ، سوئیچ های آبی (لمسی و "کلیک") برای برنامه نویسان و پردازنده های کلمه و سوئیچ های قهوه ای (لمسی و بی صدا) برای استفاده همه جانبه مناسب هستند.

کلیدهای مکانیکی نوری پیشرفت جدیدی است . زمان پاسخگویی در این نوع صفحه راهنمای خرید کیبورد گیمینگ کلیدها با اختلاف بسیار زیاد بهترین است. در این صفحه کلیدها از سوئیچ نیز استفاده می شود ، اما با فشار دادن فنر ، یک چراغ فعالیت را ثبت می کند. صفحه کلید سریعتر از نور نمی شود ، بنابراین سریعترین سرعت نور بهترین چیزی است که می توانید بگیرید!

سرانجام ، سوئیچ های قیچی نیز وجود دارد . اینها با مکانیزمی به شکل قیچی و دوباره غشایی در زیر صفحه انگشت کار می کنند. عمدتا در لپ تاپ ها و صفحه کلیدهای کم نمای دیگر با آنها روبرو می شوید. به دلیل مکانیزم قیچی ، کلیدها خیلی بالاتر از قاب بیرون نمی آیند.

تعدادی سوئیچ دیگر نیز یافت می شود راهنمای خرید کیبورد گیمینگ، اما نادر و یا برای اهداف بازی نامناسب هستند.

چه نوع طرح بندی صفحه کلید وجود دارد؟

محتوای محصول را پنهان کنید

برای شروع ، ما براساس طرح بندی صفحه کلید تشخیص می دهیم راهنمای خرید کیبورد گیمینگ. از مشهورترین دو مورد در بنلوکس می توان به طرح QWERTY و طرح AZERTY اشاره کرد که اولین مورد بطور عمده در هلند و دیگری در بلژیک استفاده می شود. این نام ها ترتیب شش حرف اول صفحه کلید را نشان می دهند.

علاوه بر این ، ما طرح صفحه کلید جغرافیایی را داریم . صفحه کلیدهای AZERTY فرانسه کاملاً مشابه صفحه کلیدهای AZERTY بلژیک نیستند. علائم نگارشی خاصی در مکان های مختلف وجود دارد و ممکن است تقسیم بندی دقیق آن از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. مشهورترین طبقه بندی در هلند ، International International است .

البته این طبقه بندی ها در اروپای غربی متوقف نمی شود. اگر به فراتر از قاره ما نگاه کنید ، به زودی صفحه کلیدهایی به خط سیریلیک ، خط عربی و متن های مختلف آسیایی پیدا خواهید کرد.

در آخر ، ما طرح صفحه کلید فیزیکی را داریم که مربوط به پیکربندی و شکل ظاهری راهنمای خرید کیبورد گیمینگ دکمه های خاصی است. دو مورد شناخته شده از این دو فرمت ANSI و ISO هستند. قالب ANSI دارای یک کلید تغییر شکل کشیده در سمت چپ و یک کلید ورودی کشیده در سمت راست است. علاوه بر این ، دو دکمه alt استاندارد نیز وجود دارد.

در صفحه کلیدهای ISO ، دکمه های تغییر کوتاهتر هستند و دکمه enter شکل L معکوس دارد. کلید alt راست نیز با دکمه Alt Gr جایگزین شده است. با فشار دادن آن هنگام تایپ کردن ، سومین علامت اختصاص داده شده به یک کلید مشخص می شود. این امکان را برای اجرای سریع برخی از لهجه ها و نمادها در متن شما فراهم می کند.

تفاوت صفحه کلید معمولی و گیمینگ چیست؟

محتوای محصول را پنهان کنید

صفحه کلید معمولی احتمالاً به معنای صفحه کلید ممبران است راهنمای خرید کیبورد گیمینگ . همانطور که در زیر عنوان "چه نوع ضربه های کلید وجود دارد؟" را مشاهده می کنید. این صفحه کلید با غشای لاستیکی بین کلیدها و صفحه مدار در صفحه کلید کار می کند. این روش حساس نیست ، بنابراین شما باید کلید را کاملاً فشار دهید.

صفحه کلیدهای ارزان قیمت بازی معمولاً در این گروه قرار می گیرند. تنها تفاوت صفحه کلید ممبران بازی با صفحه کلید ممبران معمولی این است که نمونه اول معمولاً دارای نور RGB و تعدادی کلید رسانه اضافی است . با این کار می توانید میزان صدای خود را کنترل کنید ، موسیقی خود را مکث کنید و ...

صفحه کلیدهای بازی بهتر از سوئیچ های مکانیکی استفاده می کنند . راهنمای خرید کیبورد گیمینگ  تعداد زیادی سوئیچ مختلف وجود دارد که احساس تایپ و نقطه تحریک در آنها متفاوت است. با این کار می توانید تجربه بازی خود را کاملاً با تنظیمات دلخواه تنظیم کنید. اگر یک سوییچ حساس انتخاب کنید ، این به نفع زمان واکنش هنگام بازی است.

صفحه کلیدهای مکانیکی بازی نیز معمولاً دارای کلیدهای روشنایی RGB و رسانه هستند.

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 10252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 11 اسفند 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی